Czy informacje o covidzie są prawdziwe?

informacje o covidzie

Kampania covidowa w mediach kosztowała polskiego podatnika około 45 mln zł (dane z lutego i czerwca 2021 r.). Sama akcja „Szczepimy się” to 25 mln, w tym około 5 mln na reklamy w mediach społecznościowych.

Pozostałe kwoty dla bardziej znanych mediów i państwowych korporacji to: 3 mln dla RMF, 2,57 mln dla Polsatu, 3,11 mln dla Poczty Polskiej na kolportaż druków bezadresowych, 1,5 mln dla Polskiego Radia, po 200 tys. dla Wirtualnej Polski i Telewizji Republika zarządzanej przez zaprzyjaźnionego z PiS-em Tomasza Sakiewicza. 200 tys. zł dostała też podległa mu Gazeta Polska.

Czy w świetle powyższych danych możemy wierzyć, że informacje o covidzie są prawdziwe, a media, które dobrze zarabiały na pandemii będą zainteresowane w tym, aby ona jako zjawisko medialne szybko się zakończyła? Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie.

Przeczytaj nasz artykuł o powiązaniach rządowych ekspertów z big pharmą: LINK

RealiaOnline Team

RealiaOnline Team

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *